MPA Logo

new banner

ဆူးလေဆိပ်ကမ်းတံတား အမှတ် (၅)မှ (၇) အား မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်မှ ဆိပ်ကမ်းလုပ်ငန်း များအား စီမံခန့်ခွဲဆောင်ရွက်လျှက်ရှိပြီး တံတားအမှတ် (၁)မှ (၄)အား မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာ ပိုင်နှင့် စိန်ကောင်းရတနာကုမ္ပဏီတို့အကြား JV စနစ်ဖြင့် ဆိပ်ကမ်းလုပ်ငန်းများအား ဆောင်ရွက် လျှက်ရှိပါသည်။

တည်နေရာ အလုံမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်း
ဆိပ်ခံတံတားအရွယ်အစား မျက်နှာစာအလျား ၅၀၉ ပေ x အကျယ် ၅၉ ပေ
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့်သင်္ဘောအရွယ်အစား အထွေထွေကုန်စည်သင်္ဘော ၁၀၀၀၀ တန်
ရေစူး ၈ မီတာ
BOT သက်တမ်း ၂၅ နှစ်
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုပမာဏ ပြည်တွင်းသုံးငွေ ကျပ် ၁၅၇၄၅.၄၈ သန်း
လုပ်ငန်းစတင်သည့်နှစ် ၆-၅-၂၀၀၀
လုပ်ငန်းပြီးစီးသည့်နှစ် ၄-၁-၂၀၀၃
ဆိပ်ခံတံတားအလျား ၂၅၀ မီတာ x မီတာ က့်ခုနှစ
ဆိပ်ခံတံတားရှေ့ရေအနက် ၉ မီတာ ၂၂-၅-၂၀၁၉
တင်ချသည့်ကုန်ပစ္စည်း ကုန်သေတ္တာနှင့် အထွေထွေကုန်စည်
နောက်ခံဧရိယာ ၅၄.၄၁၀ ဧက
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့် ရေယာဉ် အရွယ်အစား ၂၀,၀၀၀ DWT လုပ်ငန်းစတင် လည်ပတ်သည့်နှစ်
ကုန်သေတ္တာသိုလှောင်နိုင်မှု ၆၀၀,၀၀၀ TEU
၂၇.၈.၂၀၂၂
ငှားရမ်းမှုပုံစံ BOT

အမှတ်(၁)အလုံဆိပ်ခံတံတား

တည်နေရာ ကြည့်မြင်တိုင်မြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်း
ဆိပ်ခံတံတားအရွယ်အစား မျက်နှာစာအလျား ၆၅၁.၅ ပေ x အကျယ် ၁၀၀ ပေ
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့်သင်္ဘောအရွယ်အစား  ကုန်သေတ္တာသင်္ဘော ၁၄၄၀၀ တန်(၄၀၀ TEU)
 အထွေထွေကုန်စည်သင်္ဘော ၁၅၀၀၀ တန်
ရေစူး ၉ မီတာ
BOT သက်တမ်း  ၂၅ နှစ်နှင့် နောက်ထပ် (၅) နှစ် သုံးကြိမ်
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုပမာဏ    နိုင်ငံခြားသုံးငွေ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၂၁ သန်း
ပြည်တွင်းသုံးငွေ ကျပ် ၂၃၄၃.၆၀၂ သန်း
လုပ်ငန်းစတင်သည့်နှစ်  ၂၅-၁၁-၁၉၉၈
လုပ်ငန်းပြီးစီးသည့်နှစ် ၂၄-၅-၂၀၀၂

အမှတ်(၂)အလုံဆိပ်ခံတံတား

တည်နေရာ ကြည့်မြင်တိုင်မြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်း
ဆိပ်ခံတံတားအရွယ်အစား မျက်နှာစာအလျား ၅၁၁ ပေ x အကျယ် ၆၄ ပေ
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့်သင်္ဘောအရွယ်အစား အထွေထွေကုန်စည်သင်္ဘော ၁၅၀၀၀ တန်
ရေစူး ၉ မီတာ
BOT သက်တမ်း   ၂၅ နှစ်
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုပမာဏ နိုင်ငံခြားသုံးငွေ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၄.၆၀ သန်း
ပြည်တွင်းသုံးငွေ ကျပ် ၄၃၉.၃၀ သန်း
လုပ်ငန်းစတင်သည့်နှစ် ၂၅-၄-၁၉၉၆
လုပ်ငန်းပြီးစီးသည့်နှစ် ၂၄-၅-၂၀၀၁

အမှတ်(၃)အလုံဆိပ်ခံတံတား

တည်နေရာ အလုံမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်း
ဆိပ်ခံတံတားအရွယ်အစား  မျက်နှာစာအလျား ၈၅၂ ပေ x အကျယ် ၁၀၀ ပေ
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့်သင်္ဘောအရွယ်အစား   အထွေထွေကုန်စည်သင်္ဘော ၁၅၀၀၀ တန်
ရေစူး ၉ မီတာ
BOT သက်တမ်း ၃၀ နှစ် နှင့် နောက်ထပ်(၅)နှစ် သုံးကြိမ်
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုပမာဏ နိုင်ငံခြားသုံးငွေ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁၈ သန်း
ပြည်တွင်းသုံးငွေ ကျပ် ၁၄၂၀ သန်း
လုပ်ငန်းစတင်သည့်နှစ် ၁-၉-၂၀၀၁
လုပ်ငန်းပြီးစီးသည့်နှစ် ၂၈-၂-၂၀၀၆

အမှတ်(၄)အလုံဆိပ်ခံတံတား

တည်နေရာ အလုံမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်း
ဆိပ်ခံတံတားအရွယ်အစား မျက်နှာစာအလျား ၇၈၀ ပေ x အကျယ် ၁၀၀ ပေ
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့်သင်္ဘောအရွယ်အစား အထွေထွေကုန်စည်သင်္ဘော ၁၅၀၀၀ တန်
ရေစူး ၉ မီတာ
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုပမာဏ နိုင်ငံခြားသုံးငွေ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁.၅ သန်း
ပြည်တွင်းသုံးငွေ ကျပ် ၁၄၀၀၀ သန်း
လုပ်ငန်းစတင်သည့်နှစ်   ၂၁-၁၁-၂၀၀၆
လုပ်ငန်းပြီးစီးသည့်နှစ် လက်မှတ်ရေးထိုးပြီး (၅၄)လ

The Asia World Port Terminal (AWPT) is developed, managed and operated by Asia World Port Management Co.Ltd a subsidiary company of Asia World Co.,Ltd which is a well-diversified conflomerate by Myanmar Citizens.

The development of AWPT has been carried out in phases. The construction of the first wharf was commenced in April 1996 and the wharf became operational in December 1997. The construction of the second wharf, equipped with container handling facilities, was started in November 1998. The second wharf was opened for conventional cargo handling operation in March 2000 and it became fully operational for container handling in May 2001. The physical construction of a third wharf took place in August 2002 and the facilities were officially opened for opeation in November 2005. The investment for the development projects were permitted by the Myanmar Investment Commission in line with the stipulations of the Myanmar Citizens Investment Law, 1994.

The AWPT offers a wide variety of facilities to cater to virtually all cargo handling modes, including breakbulk, container, dry and liquid bulk operations.

AWPT also provides other ancillary services such as Stevedores, Cargo Handling Equipment, Fresh Water, Security (In compliance with the ISPS Code), Forwarding and Transportation, Standby generators for power supply.

Berthing

No.1 Wharf Length 198 meters: Apron width 30.5 meters
No.2 Wharf Length 156 meters: Apron width 19.5 meters
Island type wharf with 3 trestles (Length 23 meters: width 7.6 meters)
No.3 Wharf Length 260 meters: Apron width 55.5 meters
No.4 Wharf Length 238 meters: Apron width 55.5 meters (Under expension project)
Location Ahlone Township
Total Land Area 30.436 acres
Groupage shed 28,800 square feet

 

Development of Hteedan Wharves took place in October 2010 by Shwe Nar Wah Company Limited. Shwe Nar Wah Company Limited entrusted AWPM with the management and operations of Hteedan Wharves. Both Asia World Port Management and Shwe Nar Wah Company Limited are subsidiary companies of Asia World Co.,Ltd. The project was developed on BOT basis as permitted by the Myanmar Investment Commission, under the Myanmar Citizens Investment Law.

The project development was divided into two phases.

The first phase development include the construction of the Bulk Oil Terminal with associated facilities and No.1 Hteedan Wharf with container handling facilities. The construction of No.2 Hteedan Wharf with bulk and multi-purpose facilities was carried out as the second phase development project.

ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ ကြည့်မြင်တိုင်မြို့နယ်၊ လှိုင်မြစ်ကမ်းနဖူးတွင် ဆိပ်ခံတံတားတစ်စင်းကို BOT စနစ်ဖြင့် တည်ဆောက်ကာ ဆိပ်ကမ်းလုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ခွင့်ပြုခြင်းနှင့် သက်ဆိုင်သော သဘောတူစာချုပ်ကို မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်နှင့် Myanmar Naing Group Co., Ltd. တို့ အကြား ၃-၂-၂၀၀၇ ရက်နေ့တွင် လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး ယခုအခါတွင် Myanmar Naing Group Co., Ltd. သည် နိုင်ငံခြားမှစားအုန်းဆီများကို ရေကြောင်းလမ်းမှတစ်ဆင့်  သင်္ဘောများဖြင့်တင်သွင်းဆောင်ရွက်လျှက်ရှိ ပါသည်။

 

ဆိပ်ခံတံတားအလျား ၁၂၃ မီတာ x ၁၀ မီတာ
ဆိပ်ခံတံတားရှေ့ရေအနက် ၇ မီတာ
တင်ချသည့်ကုန်ပစ္စည်း အထွေထွေကုန်စည်နှင့် စားသုံးဆီ
နောက်ခံဧရိယာ ၅.၆၂၉ ဧက
ဆိုက်ကပ်နိုင်သည့် ရေယာဉ် အရွယ်အစား ၆,၀၀၀ DWT
စားသုံးဆီသိုလှောင်နိုင်မှု ၁၂,၀၀၀ မက်ထရစ်တန် (သိုလှောင်ကန် ၃ ခု)
ငှားရမ်းမှုပုံစံ BOT (၂၅)နှစ်